#1 Dlaczego ?


   

     Jestem tutaj znowu. Znowu blogosfera, znowu blogger, znowu Ja.
Długo myślałam nad tym czy chcę cokolwiek pisać publicznie. Później pomyślałam, że do momentu jak się wie jak #kontrolować swoje życie prywatne wszystko jest ok. Jeżeli nie robi się dramy to jest dobrze.

   Mrs Sensible... Ostatnie doświadczenia uświadomiły mnie, że należy być bardziej rozsądnym człowiekiem wraz z kolejnymi latami. Nie ma już takiej ogromnej przestrzeni na błędy młodości.

 Wszystko wyjdzie z każdym kolejnym wpisem. Nie jestem idealna, dlatego błędy będą mile widziane-jako lekcja.


  Blog będzie prowadzony z myślą o moich decyzjach. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że 3/4 dnia to decyzje. Decyzja co zjeść, co ubrać, jaki środek transportu wybrać, jak się uczesać...
Wcale nie mówię, że każda z decyzji jest bardzo ważna i ma ogromny wpływ na nasze życie, ale sorry... jak się próbuje uczesać i wychodzi mi kupa na głowie to się trochę wkur*am. Życie w Londynie jednak zmusza do ustalenia planu dnia. Najlepiej ustalić co poprawia humor zaraz po tym jak np.  kolejny pociąg linii Central jest oblegany przez cały świat, a Ty na głowie, dupie czy żebrach czujesz torebki, ręce, telefony.  Każdego dnia, gdy tylko jadę tą linią to czuje się jakbym wygrała życie. Nigdy nie wiem czy nie umre, bo ktoś śmierdzi albo czy nie umrę, bo jest taki ścisk, że ledwo można wyjść i możesz na sam koniec być przygnieciony przez drzwi.


 Początki są najtrudniejsze. Myślałam sobie: co ja mogę napisać, jako ten pierwszy wpis?

 napisz coś, zacznij, później już samo pójdzie.


Wiem nawet o czym napisze w następnym poście. Jak beznadziejny jest pewien produkt pewnej znanej, renomowanej marki. Jest do dupy, nie jest wart tych pięniędzy, nawet mniejszych....




Komentarze


;)

Weeeeelcome!

Since I remember, I have served as a useful source to those seeking inspiration, help, or advice. As a teenager, I finally decided to own that role and be intentional about it. I started writing about my passions, my thoughts, and curious wonderings about our society. After years I founded My Key in life with a mission to give others a taste of what goes on in my mind and way to share with community.

Popularne posty